مواد اولیه

درباره تولید مواد اولیه

هلدینگ پدیده شیمی پایدار با هدف تولید محصولات جدید همگام با رشد علمی جهان و تولید محصولات با کیفیت و شایسته مصرف کنندگان ایرانی و اعتلای محصول ایرانی در کشورهای منطقه با استفاده از نوآوری و دانش داخلی اقدام به تولید مواد اولیه صنعت شوینده و لبنیات نمود.

این محصولات در راستای سیاست های کشور برای کاهش وابستگی به تولیدکنندگان خارجی در شرکت‌های پدیده شیمی غرب و مایازیست فرآیند، تولید می‌گردد. این شرکت ها در حال حاضر مواد اولیه عمده کارخانجات صنایع شوینده کشور از جمله داروگر، تولی پرس، پاکشو، گلتاش، هنکل پاک وش، اتکا و … را تأمین می‌کند.

 شرکت های تولید کننده مواد اولیه هلدینگ پدیده شیمی پایدار در حال حاضر با تولید انواع سور فکتانت های سولفونه و سولفاته و صادرات محصولات اولئو کمیکال توانسته است خود را به عنوان قطب تولید و عرضه مواد اولیه شوینده در سطح کشور، خاورمیانه و آسیای میانه مطرح کند.

ارائه مواد اولیه متمایز و با کیفیت به شرکت‌های تولیدکننده‌ محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران و کشورهای همسایه، با اتکا بر نیروی کار متخصص و فن‌آوری‌های روز دنیا و با آگاهی از مسئولیت‌های زیست‌ محیطی در راستای اهداف این شرکت در زمینه تولید مواد اولیه می باشد.

هلدینگ پدیده شیمی پایدار با تکیه به دانش و تجربه مدیران، خلاقیت، نوآوری و انگیزه کارکنان موفق شده است خود را به‌عنوان یکی از شرکت های برتر تولید و عرضه مواد اولیه شوینده در سطح کشور، خاورمیانه و آسیای میانه مطرح کند.

هلدینگ پدیده شیمی پایدار با تأسیس شرکت مایازیست فرآیند، به عنوان یک شرکت دانش بنیان در سال ۱۳۹۱ در زمینه تولید فرآورده‌های زیستی آغاز به کار نمود. این واحد پایه و اساس فعالیت خود را بر مبنای نتایج مطالعات و پژوهش‌های مستمر واحد تحقیق و توسعه قرار داده است که با بهره گیری از توانمندی جوانان متخصص و کارآمد کشور در میکروبیولوژی، مهندسی و زیست فناوری، توانسته است برای اولین بار در ایران به فناوری تولید کشت‌های آغازگر لبنی با تنوع بالا دست یابد و با شرکت‌های مشابه خارجی رقابت نماید. 

مواد اولیه تولیدی لبنیات شرکت مایازیست فرآیند:

• LACZI®CHE – استارتر کالچرهای لبنی برای تولید پنیر
• LACZI®YG – استارترهای لیوفیلیزه برای تولید ماست و دیگر محصولات تخمیری شیر
• LACZI®PR – استارتر کالچرهای پروبیوتیک
• LACZI®KE – استارتر کالچرهای لبنی برای تهیه نوشیدنی‌های تخمیری مانند کفیر، دوغ گازدار
• LACZI®ES – گونه‌های تولیدکننده EPS (اگزوپلی ساکارید)

هدف ما تولید محصولات جدید همگام با رشد علمی جهان و تولید

محصولات با کیفیت و شایسته مصرف کنندگان ایرانی و اعتلای محصول ایرانی در

کشورهای منطقه است.

تولید محصولات جدید با استفاده از نوآوری و دانش داخلی

شرکت‌های تابعه در حوزه مواد اولیه

پدیده شیمی غرب

تولید مواد اولیه صنایع بهداشتی

مایا زیست فرآیند

تولید مواد اولیه صنایع لبنیاتی

آمیزه های پلیمری سپهر پاک

تولید مواد اولیه صنایع پلیمری