آشنایی بیشتر با شرکت مایازیست فرآیند

اطلاعات بیشتر

  • 3

گروه محصولات

  • 3

برندها

  • 3

اطلاعات شرکت

  • 3

ماموریت و چشم انداز

  • 3

درباره ما

  • 3

درباره شرکت

شرکت مایازیست فرایند، به عنوان یک شرکت دانش بنیان فعالیت خود را در سال ۱۳۹۱ در زمینه تولید فراورده‌های زیستی آغاز نمود. این واحد پایه و اساس فعالیت خود را بر مبنای نتایج مطالعات و پژوهش‌های مستمر واحد تحقیق و توسعه قرار داده است که با بهره گیری از توانمندی جوانان متخصص و کارآمد کشور در میکروبیولوژی، مهندسی و زیست فناوری، توانسته است برای اولین بار در ایران به فناوری تولید کشت‌های آغازگر لبنی با تنوع بالا دست یابد و با شرکت‌های مشابه خارجی رقابت نماید.
مایازیست فرایند مجهز به کلین روم ، آزمایشگاه کنترل کیفی و آزمایشگاه تحقیقاتی کلاس ۲ (Biosafety class II) می‌باشد و با دریافت مجوزهای تولید از سازمان های مربوطه و با بهره‌مندی از خلاقیت و پشتکار پرسنل خود علاوه بر تحقیق و توسعه محصولات زیستی، در راستای اهداف شرکت در زمینه تولید انواع محصولات پروبیوتیک و استارتر کالچر فعالیت می‌نماید.
تغییر خواسته های مشتریان در سالهای اخیر، نیاز آنها به استفاده از محصولات مقرون به صرفه با فرمولاسیون و قابلیت استفاده آسان با حفظ کیفیت و همچنین ضرورت دستیابی به خود کفایی در زمینه تولید فرآورده های زیستی ما را بر آن داشت به پشتوانه نیروی انسانی متخصص و بهره گیری از دانش فنی، استارتر کالچرهای مورد نیاز صنعت لبنیات و مکمل های پروبیوتیک دارویی انسانی و دامی را تولید کرده و در این راستا گام مهمی در جهت خدمت به منافع ملی کشور برداریم.

مأموریت:

مأموریت ما تولید فراورده های زیستی مورد نیاز صنایع تخمیری و دارویی جهت ارتقاء سطح سلامت مردم است. بدین منظور با همکاری نیروی انسانی متخصص، خبره و خلاق و به کارگیری دانش و فناوری روز و با اتکا به پژوهش های مستمر و عمیق در گستره زیست فناوری به این نیاز ملی پاسخ داده و محصولاتی قابل رقابت در بازارهای جهانی را ارائه    می نماییم.

چشم انداز:

  • خدمت به منافع ملی از طریق ایجاد دانش فنی و تولید فراورده های زیستی
  • دستیابی به خودکفایی در زمینه تولید فراورده های زیستی مورد نیاز صنایع تخمیری
  • هدایت پژوهش های کاربردی به منظور تولید محصولات جدید
  • تمرکز بر مشتری محوری از طریق ارتقا کیفیت و ایجاد تنوع در محصولات مطابق با نیاز مشتریان
  • توسعه جغرافیایی بازار محصول و قرارگرفتن در ردیف صادرکنندگان
  • توانمندسازی کارکنان به عنوان سرمایه های معنوی شرکت از طریق آموزش مستمر
  • رعایت موازین و استانداردهای ایمنی، بهداشتی و زیست محیطی در توسعه محصولات
  • افزایش بهره وری شرکت با ارائه راهبردهای مناسب

محصولات

محصولات این شرکت در بخش غذایی با عنوان استارتر کالچرهای لبنی و استارتر کالچرهای پروبیوتیک با نام تجاری ترموزی به بازار عرضه می گردد که این محصولات با توجه به نیاز مشتری و خصوصیات بافت،عطر،طعم و مزه محصول نهایی در فرآورده های ماست،دوغ،پنیر و دیگر محصولات تخمیری لبنی مورد استفاده قرار می گیرند.
YT: رنج گسترده ای از استارترهای لیوفیلیزه برای تولید انواع ماست و دیگر محصولات تخمیری شیر با کیفیت از نظر عطر و طعم و بافت
KT : استارترکالچرهای لبنی برای تولید نوشیدنی های تخمیری مانند کفیر، دوغ گازدار
PR : استارترکالچرهای پروبیوتیک (گونه های خالص یا همراه با استارتر کالچرهای ماست و پنیر) برای تولید انواع محصولات پروبیوتیک
CM : استارترکالچرهای پنیر برای تولید انواع پنیرهای متنوع با خصوصیات ارگانولپتیکی متبوع با بهترین بافت و عطر و طعم
ES : گونه های تولید کننده EPS (اگزوپلی ساکارید) به منظور بهبود بافت در پنیرهای نرم و تازه و انواع ماست

در بخش دام و طيور، شرکت محصولات پروبيوتيکی خود را در بخش طيور شامل مرغ تخم گذار و مرغ گوشتي و بخش دامي شامل شيرده و گوشتي و همچنين آبزيان با نام تجاری پروزی به بازار عرضه می کند.

شرکت مایازیست فرایند توانسته است با مکمل های پروبیوتیک انسانی در 3 بخش گوارشی، ایمنی و پروبیوتیک دندانی و همچنین مکمل مخمر ساکارومایسس سرویزیه با برند فرموزی وارد این بازار شود.که شامل محصولات ذیل می باشد:

پروبیوتیک گوارشی کودکان
پروبیوتیک گوارشی بزرگسالان
پروبیوتیک دهان و دندان
پروبیوتیک تنفسی
پروبیوتیک سیستم ایمنی بدن
ترمیم زخم و التهابات پوستی
پروبیوتیک بانوان
آرایشی و بهداشتی
مخمرها

آدرس دفتر مرکزی: تهران، میدان ونک، خیابان خدامی، خیابان نیروی انتظامی، بن بست کاوه، پلاک 1، واحد 1

شماره دفتر مرکزی: 02186088977 الی 8

ایمیل: myzi.biotech@gmail.com