توزیع و پخش کالا

درباره توزیع و پخش مویرگی

ما بر این باوریم که هم‌وطنان بزرگوارمان، شایسته دسترسی به هنگام و مناسب به محصولات هستند و ما برای رشد و توسعه‌ پایدار در این راستا، استقرار فرآیندها و فن‌آوری‌های نو، بهره‌گیری از ایده‌ها و دانش نیروی کار متخصص و ارزش‌آفرین، ایجاد ساختار چابک و نهادینه کردن کار تیمی را از فعالیت محوری خود به شمار می‌آوریم با این نگاه هلدینگ پدیده شیمی پایدار  در آذرماه سال 1387 باهدف بازاريابی، فروش و پخش مویرگی محصولات شوينده و بهداشتی، سلولزی و غذایی با برندهای اکتیو، لندی بنانهاده شد.

 

 

این شرکت با برخورداری از کارکنان متعهد، ناوگان پخش منظم و با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های روز دنیا در امر ثبت سفارش و اطلاع از خواسته‌های مخاطبان خود، در اسرع وقت نسبت به پاسخگویی به نیاز‌های مشتریان گرامی می‌کوشد. کارکنان این شرکت با شناختی عمیق از اخلاق کسب‌وکار و مسئولیت‌های حرفه‌ای خود با نگاه به آینده، رفاه و پیشرفت مستمر کشور عزیزمان را دنبال می‌کنند.

 

در مسیر توسعه هلدینگ پدیده شیمی پایدار شرکت پخش پدیده نوین را با بهره‌گیری از تجربه و دانش مدیران موفق، پرسنل حرفه‌ای و همکارى با نمایندگان معتبر فروش در سراسر کشور در سال ۱۳۹۳ با هدف بازاریابى، فروش و پخش کالاهاى مصرفى با برندهاى حیات، هوبو و رویا آغاز به کار کرد.

مفتخریم به اینکه امروز خدمات پخش و توزیع مویرگی محصولات مصرفی در شرکت های تابعه هلدینگ پدیده شیمی پایدار ، ازجمله حوزه هایی است که با بیش از 25 شعبه در استان‌های مختلف کشور و بیش از 669 نفر نیروی انسانی متخصص و کارآمد در حال اجرا می‌باشد.

ناوگان پخش منظم با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های روز دنیا.

شرکت‌های تابعه در حوزه توزیع و پخش کالا

پخش پدیده پایدار

توزیع و پخش مویرگی محصولات مصرفی

پخش پدیده نوین

توزیع و پخش مویرگی محصولات مصرفی