مهندسی و صنایع

صنایع هلدینگ پدیده شیمی پایدار

هلدینگ پدیده شیمی پایدار با اتکا به تلاش‌های بخش خصوصی شکل گرفته؛ دارای بیش از 10 برند فعال است و بیش از 8 شرکت متنوع را در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌الملل در حوزه‌های مختلف کسب و کار شامل می‌شود؛ حوزه‌هایی چون:

صنایع شوینده و بهداشتی، صنایع سلولزی، توزیع و فروش، ساختمان، خدمات بازرگانی بین‌المللی، تولید مواد شیمیایی پلاستیک و پلیمر و غیره.

این شرکت ها، دارای  برندهای مشهور در صنایع گوناگون هستند. تقریبا تمامی ایرانیان و بخشی از مصرف‌کنندگان منطقه‌ای و بین‌المللی با بسیاری از این برندها آشنایی دارند؛ برندهایی چون: اکتیوهوم، اکتیوسافت، اکتیو لاندری، حیات، رویا، هوبو، لندی و پیکوپلاست و … .

محصولات شرکت سپهر پلاستیک پدیده با کیفیت بالا و استانداردهای بهداشتی در کارخانه‌های سپهر پلاستیک پدیده در شهرک صنعتی نوآوران زنجان در زمینی به مساحت بیش از 35000 مترمربع و با موقعیت جغرافیایی، راه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل مناسب و با استفاده از ابزار و ماشین‌آلات پیشرفته فنی و کادری مجرب تولید می‌گردند.

اهداف اصلی این شرکت تولید طیف گسترده‌ای از محصولات پلیمری باکیفیت، مطابق با درخواست و رضایت مشتریان، همگام با طراحی منحصربه‌فرد و استفاده از مواد اولیه سازگار با محیط‌ زیست است و به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر در این حوزه، کیفیت فراگیر، سلامت و ایمنی پرسنل، نگهداری بهینه تجهیزات و حفاظت از محیط‌ زیست را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و در راستای تحقق رسالت و اهداف کلان سازمان، اقدام به استقرار استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت ISO9001-2015، سیستم مدیریت زیست‌محیطی ISO14001-2015 و سیستم رسیدگی به شکایت مشتریان ISO10002-2018 نموده است.

شرکت پدیده پایدار صنعت ساختمان، یکی از زیر مجموعه‌های هلدینگ پدیده شیمی پایدار، با هدف تولید محصولات و فرآورده‌های ساختمانی، منطبق با فناوری‌های نوین و دانش‌بنیان در حال فعالیت بوده و در این راستا در حال حاضر تولید دیوارهای سبک را در دستور کار خود قرار داده‌ است. این مجموعه در جهت رفع یکی از نیازهای صنعت ساختمان کشور تولید دیوار پانلی سبک و مقاوم در برابر زلزله و آتش را در برنامه خود قرار داده‌است. شرکت پدیده پایدار صنعت ساختمان اولین محصول خود را با نام تجاری Wallcrete  به جامعه مهندسین ساختمان معرفی نموده است. ایده‌پردازی، طراحی، ساخت و کلیه مراحل راه‌اندازی و تجاری‌سازی این محصول توسط طراحان و مهندسین این شرکت انجام شده است و با توجه به ابعاد بزرگ آن نسبت به بلوک‌‌های معمول، به خوبی نیازهای صنعتی سازی ساختمان را پاسخگوست. دیوارهای والکریت توانسته اند ضمن حفظ مزایای دیوارهای دیگر، عیوب موجود در آنها را نیز رفع نمایند. وزن سبک، عایق حرارت و برودت، کاهش وزن سازه، سرعت اجرای بالا و بهینه سازی فضاهای داخلی از جمله مزیت‌های این محصول به شمار می‌آیند.

هلدینگ پدیده شیمی پایدار با اتکاء به تلاش‌های بخش خصوصی شکل گرفته؛  

دارای بیش از 10 برند فعال است و

بیش از 8 شرکت متنوع را در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌الملل، در حوزه‌های مختلف کسب و کار شامل می‌شود.

تولید محصولات جدید با استفاده از نوآوری و دانش داخلی.

شرکت‌های تابعه در حوزه مهندسی و صنایع

سپهر پلاستیک میهن

تولید محصولات پلاستیکی

سپهر پلاستیک پدیده

تولید محصولات پلاستیکی و پلیمری

پدیده پایدار صنعت ساختمان

تولید محصولات و فرآورده های ساختمانی