آشنایی بیشتر با شرکت آمیزه های پلیمری سپهر پاک

با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات بیشتر

  • 3

گروه محصولات

  • 3

برندها

  • 3

اطلاعات شرکت

  • 3

ماموریت و چشم انداز

  • 3

درباره ما

  • 3

درباره شرکت

شرکت آمیزه های پلیمری سپهر پاک (سهامی خاص)در سال 1399 راه اندازی شد. در حال حاضر این شرکت به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه سپهر پلاستیک پدیده در حوزه تولید مستربچ های پلیمری مانند انواع مستربچهای رنگی، مستربچ افزودنی، مستربچ های آنتی بلاک، لیزکننده، کمک فرایند، آنتی اکسیدانت، د حریق، جاذب یووی و … فعالیت دارد.

این شرکت با اتکا به متخصصین توانمند در حوزه پلیمر و به کارگیری جدیدترین تکنولوژی های تولید و ماشین آلات و صنعت کامپاند مستربچ و با بهره گیری از تجهیزات آزمایشگاهی تخصصی محصولات خود را مطابق استانداردهای ملی و بین المللی تولید نموده و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

چشم‌انداز:

 تولید محصولات دانش محور با مرغوب ترین کیفیت و قابل رقابت با برندهای مشابه اروپایی و بومی سازی مستربچ های با تکنولوژی تولید و فرمولاسیون خاص از مهمترین اهداف این شرکت به شمار می آید.

مأموریت:

این شرکت با اعتقاد راسخ به مشتری‌ مداری و تعهد کامل نسبت به مسئولیتهای اجتماعی و با بهره مندی از سرمایه های انسانی و فن‌آوری‌های اثربخش، بر آن است تا نیازهای رقابتی بازار و جامعه در صنعت مستربچ و کامپاند را با کیفیتی مطلوب و رضایت بخش پاسخ دهد. همدلی و کار تیمی، خلاقیت و نوآوری، امید و سخت‌کوشی و یادگیری و بهبود مستمر، به‌عنوان ارزشهای محوری این شرکت در مسیر تعالی و رهبری بازار قلمداد شده و تمام هم‌وغم خود را برای ترجیح و انتخاب دائم و مستمر مشتریان خود به کار می‌بندد.

گروه محصولات

انواع مستربچ

انواع کامپاند

آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان ملاصدرا، خ شیخ بهایی،نرسیده به میدان شیخ بهایی، خیابان امداد غربی، پلاک ۶

تلفن دفتر مرکزی: ۸۸۶۱۲۱۲۵ ۰۲۱