دانش شیمی که در دوران کهن بسیاری آن را کیمیاگری می نامیدند امروزه از جمله علوم پایه محسوب می‌شود و شکل پیشرفته‌ای به خود گرفته است. برکسی پوشیده نیست که امروزه صنایع شیمیایی طیف وسیعی از خدمات مبتنی بر نیازمندی‌های جوامع بشری را به خود اختصاص داده‌اند. در این میان بهداشت و تأمین سلامت یکی از مهمترین نیازمندی‌های آحاد و جوامع بشری است که موجب شده است فعالان متعددی از جمله محققین، مؤسسات و سازمان‌های انتفاعی و غیر انتفاعی فعالیت‌های خود را به تأمین این نوع از نیازمندی‌ها تخصیص دهند که در این مسیر به پیشرفت‌ها و موفقیت‌های چشمگیری نیز دست یافته‌اند.

اما در هیاهوی دوران در بسیاری مواقع نام و نشانی از این خدمتگذاران بشریت به چشم نمی‌خورد و گویا همه چیز خود به خود اتفاق می‌‌افتد! چه بسیار مواقعی که همه چیز در امن و امان بوده است و کسی هم در پی آن نبوده که بداند این سلامت و امنیت چگونه حاصل شده است؛ ولی برخی رخدادها مثل پیدایش و شیوع کرونا ما را بر آن می‌د‌ارد که نگاه عمیق‌تری به پیرامون خود داشته باشیم و برخی از عاملان این امنیت و سلامت را بیشتر بشناسیم.

شرکت پدیده شیمی غرب سازمانی تولیدی- صنعتی است که با اتکاء بر تخصص در حوزه شیمی، فعالیت‌های خود را بر تولید و عرضه محصولات شوینده و بهداشتی متمرکز ساخته و در پی تأمین بهداشت و سلامت جامعه است.

برند (نام تجاری) PSG از جمله دستاوردهای حاصل از تلاش‌های بی وقفه شرکت پدیده شیمی غرب است که طیف متنوعی از محصولات شوینده بهداشتی و ضدعفونی کننده را در بر می‌گیرد. محصولات این برند که با هدف پاسخگویی به نیاز انواع سازمان‌ها و ادارات با فعالیت‌های مختلف طراحی شده و به تولید می‌رسند، ضمن اینکه دوستدار محیط زیست هستند، در سطوح بالای کیفی قرار دارند و از میزان اثربخشی بسیار مطلوبی برخوردار هستند.

شایان ذکر است با اینکه مدت زیادی از تولد برند PSG نگذشته است محصولات این برند مسیر توسعه را به سرعت طی کرده و در حال ورود به بازارهای جدید هستند.

برند PSG در مسیر توسعه به بازار هورکا (HORECA) وارد شد

لانچ محصولات PSG در بازار “هورکا” طی همکاری بین دو شرکت “پدیده شیمی غرب” و ” پخش پدیده پایدار” صورت می‌گیرد که بدین منظور در تاریخ 31/4/1399 مراسمی ویژه در ساختمان اداری شرکت پخش پدیده پایدار برگزار و از این اقدام و همکاری رونمایی شد. گفتنی است در فاز اول این همکاری کالاهایی چون “محلول‌های ضدعفونی کننده دست و سطوح (الکلی و غیر الکلی)”، “محلول‌های ضدعفوني کننده سطوح کنستانتره (بنزالکونیوم کلراید)”، “مایع براق کننده ظروف”، “پودر لاندری کامل (ضدعفونی کننده)” و “مایع دستشویی صنعتی به بازار هورکا” عرضه خواهد شد.

طی این مراسم روند آتی توسعه محصولات PSG با معرفی بیش از یکصد SKU کالایی که در آینده نزدیک (طی چند ماه آتی) به تولید خواهند رسید تشریح و بررسی شد و طرفین توافق خود را مبنی بر گسترش همکاری‌ها در جهت لانچ محصولات جدید اعلام داشتند.