در چهل و ششمین برنامه افتتاح پروژه های کلان ملی در راستای اجرایی کردن فرامین مقام معظم رهبری درسال جهش تولید، روز پنجشنبه مورخ 16 بهمن ماه مراسم بهره برداری از پنج طرح وزارت صنعت، معدن و تجارت ‌با دستور رییس جمهوری در استان زنجان برگزار شد.

حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، در این مراسم 5 طرح‌ بزرگ صنعتی را در استان‌ زنجان به طور همزمان و از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح نمود.

در این مراسم، یکی از بزرگترین سایت های تولیدی در مجموعه تولیدی سپهرپلاستیک پدیده در حضور رئیس جمهور و هیات دولت تدبیر و امید (به صورت ویدئو کنفراس) و با حضور مقامات و مدیران استان زنجان از جمله رضا عسگری، فرماندار زنجان، دکتر خدابخش مرادی، معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداري زنجان،  قیوم صیدی، معاونت اداره امور شعب بانک ملی استان زنجان، توحید سلیمی، مدیرکل دفتر امور امنیتی، انتظامی و اتباع خارجی استانداری زنجان، افشین توکلی، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه زنجان، رسول محرمی، مدیر فناوری و ارتباط با جامعه دانشگاه زنجان، جمال داوودی، معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه زنجان، فرامرز شیروانی رئیس بانک ملی شعبه خرمشهر زنجان و مدیران کارخانه سپهرپلاستیک پدیده به بهره برداری رسید.

در این رویداد حسن روحانی ضمن سخنرانی و تجلیل از صنعتگران ملی این مرز و بوم اظهار داشت: بسیار خوشحالم که امروز همه افتتاح‌ها متمرکز در یک استان بود. معمولا در افتتاح‌هایی که می‌کنیم، طرح‌ها مربوط به چند استان است. امروز همه افتتاح‌های ما مربوط به استان بسیار خوب و عزیز و ولایتمدار ما زنجان بود .امروز 7 هزار میلیارد تومان طرح و پروژه افتتاح شده و همه اینها توسط بخش خصوصی بوده، یعنی همه این پروژه‌ها را بخش خصوصی افتتاح کرده است. دولت، بانکها در بعضی از جاها صندوق، همه کمک کردند و کمک می‌کنیم، اما این بخش خصوصی است که به میدان آمده و این کار بزرگ را به ثمر رسانده است. با افتتاح این پروژه‌ها بیش از 1700 نفر مشغول به کار شدند. البته اینها اشتغال مستقیم است و اشتغال غیرمستقیم آن هم بیشتر می‌شود.

در ادامه این مراسم مهندس سبحانی از مدیران کارخانه گروه صنعتی پدیده شیمی پایدار، مشخصات پروژه ملی سپهر پلاستیک پدیده را برای ایشان شرح داد و در خصوص چشم انداز و اهداف این شرکت با حسن روحانی گفتگو نمود.