خلق ارزش و نوآوری در توسعه برند یکی از مهم ترین شاخص ها و راهکارهای تاثیرگذار بر رشد اقتصادی و بهره وری جوامع می باشد. پیشرفت روزافزون علم و تکنولوژی و همچنین تغییرات سریع در بنگاه های اقتصادی و توسعه برند باعث شده که ارزش آفرینی مورد توجه سیاست گذاران اقتصادی و فعالان اقتصادی قرار گیرد. موسسه آموزشی پژوهشی اتاق بازرگانی ایران پس از ارزیابی بنگاه های اقتصادی و برگزاری اولین همایش ملی برند ارزش آفرین با رویکرد تبیین ضرورت های توسعه برند، توانسته در این امر مهم گامی اساسی به سوی توسعه بردارد.
لازم به ذکر است که یکی از اهداف اصلی برگزاری این همایش، معرفی و تجلیل از مدیران برجسته صنایع و خدمات و رونق دهندگان تولیدات ملی سال 99، بعد از ارزیابی ها و کارشناسی های لازم می باشد.
مولفه های اصلی ارزیابی:
• مسئولیت پذیری اجتماعی و مشتری مداری
• موقعیت رقابتی و محیط کسب و کار
• مدیریت و صلاحیت حرفه ای
• توان اقتصادی و ریسک پذیری مالی
شرکت پدیده شیمی قرن مالک برندهای اکتیو و حیات با حضور در این همایش و ارزیابی های صورت گرفته توسط موسسه آموزشی پژوهشی اتاق بازرگانی ایران، موفق به دریافت تندیس اولین همایش ملی برند ارزش آفرین شد.