رهبری بازار داخلی و شناخته شدن بهعنوان یک قطب تولیدی ادوات بستهبندی محصولات شوینده، بهداشتی، دارویی و محصولات پلیمری
افزایش رضایتمندی مشتریان از طریق شناسایی و برآورده سازی نیازمندی آنها و ارتقاء سطح کمی و کیفی محصولات
افزایش میزان دانش و آگاهی و توانمندسازی پرسنل با عنوان با ارزشترین سرمایههای سازمان
افزایش سطح کیفیت محصولات تولیدی و سلامتمحور
بسترسازی مناسب جهت استفاده بهینه از منابع و افزایش بازدهی تولید
جلوگیری از وقوع آسیب، رویداد و کاهش بیماریهای شغلی و نیز تبعیت از قوانین و مقررات زیستمحیطی مرتبط
پیشگیری، کنترل و کاهش آلایندههای زیستمحیطی و پیروی از قوانین و مقررات زیستمحیطی مرتبط
افزایش سهم شرکت از بازارهای داخلی و خارجی
ایجاد محیطی مشتری محور با تخصیص منابع لازم در جهت دریافت بازخوردهای مشتریان و رسیدگی به آنها
ایجاد فرایند آزاد، اثربخش با کاربردی آسان برای مشتریان جهت تسهیل در ارائه بیانیه خود
ارتقاء دانش و آگاهی پرسنل در مدیریت ارتباط با مشتریان و پاسخگویی به آنها از طریق برگزاری آموزشهای مستمر
ایجاد امنیت و اطمینان در مورد رازداری شکوائیهها و هویت مشتریان.
برقراری پلهای ارتباطی مناسب و نوین و گسترش آنها جهت سهولت دریافت شکایتهای مشتریان.