بهبود کیفیت زندگی و توسعه پایدار با تمرکز بر محصولات و خدمات حوزه سلامت و بهداشت با اتکا به تعهد ، نوآوري و دانش سازمانی بهمنظور کسب رضایت ذینفعان
بهبود کیفیت زندگی و توسعه پایدار با تمرکز بر محصولات و خدمات حوزه سلامت و بهداشت با اتکا به تعهد ، نوآوري و دانش سازمانی بهمنظور کسب رضایت ذینفعان
ما بر آنیم تا سال 1405 با ارتقاء جایگاه برند و دانش ایرانی به اهداف زیردست یابیم:
• قرار گرفتن در فهرست 20 هلدینگ برتر ایران در صنایع مشابه
• کسب رتبه اول در سهم بازار سلامت و بهداشت کشور
• کسب حداقل 30 درصد درآمد از بازارهاي جهانی
کرامت انسانی به معنای حفظ و رعایت شرافت، ارزش، منزلت، حیثیت، موقعیت، حرمت، شأن و مقام و احترام افراد است.
مشتری مداري یا تمرکز بر مشتری روشی است که در آن نخست به نیازهاي مشتري توجه میشود و سپس درصدد تأمین این نیازها باهدف رضایت مشتری و برآوردن انتظارات او برمیآید. اهداف مشتری مداری؛ جذب و نگهداری، وفادار کردن، جلب اطمینان و احترام به مشتری است.
خلاقیت، پیدایی و تولید یک اندیشه و فکر نو و نوآوري عملی ساختن آن اندیشه و فکر است . عوامل مؤثر در توسعه خلاقیت و نوآوري در سازمان عبارتاند از:
• بهکارگیری و جذب نیروهاي خلاق و نوآور
• امکانات مناسب تحقیقاتی و مالی براي کوشش هاي نوآورانه
• آزادي عمل کافی در انجام فعالیت ها و تلاش هاي خلاق
• بهکارگیری نتایج حاصل از فعالیتهای خلاق و دادن پاداش مناسب به افراد خلاق
• شایستهسالاری در یک سازمان عبارت است از فرآیند شناسایی، جذب، گزینش، نگهداشت و مراقبت از نیروهاي شایسته و فراهم کردن زمینههای فعالیت برحسب توانمندیهای آنان و مؤثر واقعشدن آنها در تحقق اهداف سازمان
• نظام جانشین پروري در سازمان بدین معناست که شایستگیها و استعدادهای کارکنان براي تصدي مشاغل و مناصب کلیدي در سالهای آینده در ابعاد مختلف دانش؛ مهارت؛ توانمندي و نگرش شناساییشده و از طریق برنامههای آموزشی؛ پرورشی و تفویض اختیار بهتدریج براي به عهده گرفتن این مشاغل و مسئولیتها آماده میشوند.
یادگیري سازمانی زمانی اتفاق میافتد که اطلاعات و دانش، جمعآوری و بهمنظور تولید و گسترش حقایق جدید، تجزیهوتحلیل شوند، دیدگاه جدیدي را خلق کرده و آن را از طریق ارتباط، تدریس و گفتگو و تعامل به تمام سطوح سازمانی منتقل کند. بهعبارتدیگر؛ یادگیري سازمانی به چگونگی وقوع یادگیري یا عنصر دانش در یک سازمان میپردازد.
حفظ محیطزیست شامل هرگونه عملیاتی در سازمان است که براي حفظ و نگهداري سلامتی محیط و انسانها و یا جلوگیري از تخریب آن صورت میگیرد. سازمان باید همواره تلاش کند پیامدهاي زیستمحیطی عملیات، چرخه عمر محصول و خدمات خود را بر محیطزیست و بهداشت عمومی به حداقل برساند.
کارآفرینی، فرآیند شناسایی فرصتهای اقتصادي، ایجاد کسبوکار و شرکتهای جدید، نوآور و رشد یابنده براي بهرهبرداری از فرصتهای شناساییشده است که درنتیجه آن کالاها و خدمات جدیدي عرضه میشود.
ویژگی تعیینکننده در کارآفرینی انجام کارهاي جدید و یا ابداع روشهای نوین در امور جاري است. نوآوري در هر یک از زمینههای ذیل کارآفرینی محسوب میشود.
• ارائه کالاي جدید
• ارائه روش جدید در فرآیند تولید
• گشایش بازاري جدید
• یافتن منابع جدید
• ایجاد هرگونه تشکیلات جدید در صنعت
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان پردیس، کوچه پریان، پلاک 10
تلفن: 02189327000
فکس: 02188871985
کد پستی: 1991943796
ایمیل: info@pspaydar.co